System wymiennych nadwozi umożliwia dowolną konfigurację nadwozia samochodu ciężarowego (wywrotka, betoniarka, inne nadwozie) według aktualnych potrzeb. Zwiększa w ten sposób funkcjonalność samochodu w ciągu całego roku. W skład prezentowanego na IAA Transportation w Hanowerze systemu wchodzi podwozie ciężarowe MAN 8×4 z zabudową trójstronną KH-KIPPER i betonomieszarka FM Leżajsk na nogach odstawczych. System stworzono z myślą głównie o małych betoniarniach, które nie mają dużego parku maszynowego, ale chcą realizować różne zadania transportowe. Rozwiązanie pozwala takim przedsiębiorstwom lepiej dostosować się do nowych realiów zaburzonych łańcuchów dostaw. Wystarczy mieć tylko jedno podwozie z dwoma wymiennymi nadwoziami na nogach odstawczych. Beczka betonomieszarki umożliwia transport płynnego betonu, a zabudowa wywrotki – przewóz materiałów sypkich i palet. Zamiana zabudowy trójstronnej na betonomieszarkę przy takim rozwiązaniu jest stosunkowo prosta, wymaga zaledwie 2 osób i trwa kilkanaście minut.
Trójstronna zabudowa W3H z siłownikiem Nummi pod podłogą wyposażona jest w hydrauliczną lewą burtę. Najnowsza modernizacja umożliwia podnoszenie skrzyni na bok przy maksymalnie otwartej burcie hydraulicznej, która pozostaje w ustalonej pozycji podczas ruchu skrzyni. Nowe rozwiązanie daje możliwość bardziej precyzyjnego wyładunku materiału w pobliżu samochodu oraz dodatkowo osłania koła pojazdu przed zasypaniem ładunkiem. Opcję taką często stosujemy przy naprawach infrastruktury drogowej i znacznie zwiększa ona funkcjonalność pojazdu.