– Tak ogromne targi były doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, ale rozmowy rozpoczęte podczas spotkań na stoiskach będą kontynuowane jeszcze długo po targach – mówi Łukasz Karczewski, Dyrektor handlowy KH-KIPPER odpowiedzialny za sprzedaż do ponad 60 krajów na świecie.
Na swoim stoisku KH-KIPPER pokazała zabudowę kopalnianą W1MV na podwoziu Scania 8×4, zabudowę budowlaną W3H na podwoziu MAN 8×4 wyposażoną w hydrauliczną lewą burtę oraz betonomieszarkę FML Leżajsk będącą częścią tzw. systemu wymiennych nadwozi.
To oczywiście nie jedyne produkty KH-KIPPER prezentowane na rozległej powierzchni wystawienniczej stolicy Bawarii. Na stoisku firmy Palfinger stanęło elektryczne podwozie Volvo 6×2 z zabudową W2F. Firma Zink natomiast pokazała zabudowę trójstronną W3A z aluminiowymi burtami i żurawiem za kabiną na podwoziu MAN 6×4.
– Nasze stoisko odwiedzili klienci z całego świata, co dało doskonałą okazję do wymiany cennych informacji i oceny kondycji branży. Dziś wszyscy mierzymy się z załamaniem łańcucha dostaw, wysokimi cenami energii i rosnącymi kosztami wytworzenia produktów, a poszukiwanie nowych rozwiązań i produktów stało się niejako nową rzeczywistością, do której zdążyliśmy się przyzwyczaić i wypracować nowe sposoby działania. Redukcja śladu węglowego, elektryfikacja taboru, optymalizacja procesów oraz autonomiczne pojazdy w kopalniach to trendy stopniowo zadomawiające się w branży budowlanej i kopalnianej, w której KH-KIPPER działa najmocniej i które żywo w Monachium omawiano. – dodaje Łukasz Karczewski.
Kolejna edycja odbędzie się w dniach 7-13 kwietnia 2025.
Więcej o produktach na stoisku KH-KIPPER przeczytasz TUTAJ.