Zakończone właśnie Międzynarodowe Targi Samochodów Użytkowych IAA pokazują, że branża transportowa jest w świetnej kondycji. W stolicy Dolnej Saksonii wiele uwagi poświęcono innowacyjnych rozwiązaniom, w tym pojazdom elektrycznym oraz zachwycającym konceptom pojazdów autonomicznych. 90% wyprodukowanych przez KH-KIPPER zabudów jest eksportowane, nie tylko na rynki europejskie, ale i w bardziej odległe części świata, dlatego targi hanowerskie są doskonałym miejscem spotkań z zagranicznymi kontrahentami.
Przy wsparciu dystrybutorów zabudów KH-KIPPER z Niemiec i Luksemburga, na stoisku polskiego wystawcy zlokalizowanym na terenie zewnętrznym pokazano dwie wywrotki z zabudowami budowlanymi. MAN 6×4 z zabudową trójstronną W3H wyposażony został w lewą burtę hydrauliczną ułatwiającą wysyp sypkich ładunków w oddaleniu od kół pojazdu. Zaś na podwoziu Mercedes-Benz 8×4 z zabudową tylnozsypową W1U zamontowano elektryczny system plandekowy firmy Marcolin. Oryginalny system plandekowy Transcover można było zobaczyć na zabudowie trójstronnej KH-KIPPER typ W3H na podwoziu VOLVO 6×4 prezentowanej na stoisku brytyjskiej firmy.
W pierwszym dniu Targów firma KH-KIPPER zorganizowała na swoim stoisku konferencję prasową poświęconą projektowaniu zabudów na podwoziach. Tak zwany design, czyli nowoczesne przemysłowe wzornictwo łączące w sobie funkcjonalność i estetykę w jednym, nabiera coraz większego znaczenia nie tylko w dziedzinach takich jak opakowania, telefony lub wyposażenie wnętrz, ale i w projektowaniu pojazdów transportowych. Projektowanie jest motorem rozwoju zabudów, pozwalającym dostosować produkt do indywidualnych potrzeb klientów. Nabiera ono coraz większego znaczenia nawet u producentów pojazdów, którzy do tej pory działali wg wyznaczonego standardu, a modyfikacje pojazdu były możliwe tylko w ograniczonym stopniu.