Wywrotka tylnozsypowa typu W1U do transportu ciężkiego

Podwozia dostępne od listopada 2020r.

Specyfikacja techniczna:

– L – długość gabarytowa ok. 6100 mm, (5900 wewn.),

– B – szerokość gabarytowa ok. 2500 mm,

– H – wysokość burt 1450 mm,

– V – objętość ok. 19 m³, 

– podłoga 7 mm,  materiał stal HARDOX 450,

– burty 5 mm,  materiał stal HARDOX 450,

– burta tylna 6mm, HARDOX 450 z górnymi zawiasami, otwierana automatycznie przy podniesieniu skrzyni, rygle automatyczne,

– burta przednia pochylona pod kątem 10 stopni z małym dachem, spawana z zakładkami na burcie,

– blachy odsypowe aluminiowe.


System hydrauliczny:

– siłownik hydrauliczny z krótkim kielichem,

– pompa hydrauliczna firmy HYVA, zbiornik oleju,

– sterowanie wywrotem pneumatyczne z kabiny,

– zawór główny,

– przewody hydrauliczne,

– sygnalizacja podniesienia skrzyni w kabinie kierowcy.


Dodatkowe wyposażenie:

– błotniki kół tylnego wózka aluminiowe, plus chlapacze na zawiasie,

– szufla zsypowa SNEEP,

– bariery boczne przeciwnajazdowe aluminiowe,

– mocowanie koła zapasowego na wsporniku za kabiną wraz z wciągarką,

– plandeka zwijana na burcie prawej plus wysuwana drabinka,

– drabinka na ścianie przedniej rozkładana,

– stabilizator nożycowy pomiędzy skrzynią a ramą,

– system HYFIX (dodatkowe mocowanie skrzyni do ramy),

– podpora naprawcza pod skrzynią ładunkową,

– zderzak składany homologowany,

– oś wywrotu przykręcana na tulei samo-smarnej,

– podkładki gumowe na ramie,

– osłony świateł tylnych z uchylną kratką,

– oklejenie taśmami odblaskowymi, żółte światła obrysowe,

– tablice wyróżniające, mocowanie klinów,

– wszystkie części stalowe śrutowane, pokryte podkładem i lakierem.

Zabudowa na podwoziu Mercedes-Benz Arocs 8×8, rozstaw osi 4850mm, kabina dzienna M.


KONTAKT:

Mariusz Zasoniewicz

mariusz.zasoniewicz@kh-kipper.pl

+48 509 255 379