Podwozie z napędem na wszystkie koła z zabudową W3F na to idealny pojazd do pracy w terenie off-road, niezbędny przy dojeździe do trudnodostępnych stacji czy sieci energetycznych.
Aby maksymalnie wykorzystać podwozie, skrzynia została zaprojektowana z myślą o przewozie zarówno większych ładunków, np. transformatorów lub słupów, jaki i sypkich, np. piasku. Słupki, tylna burta i tylne fragmenty ścian bocznych są demontowane, więc na powstałej w ten sposób wielofunkcyjnej platformie można przewozić naprawdę wszystko. Podłoga jest przystosowana do szybkiego zamontowania obrotnicy kłonicowej umożliwiającej przewóz długich ładunków, np. słupów.
Uchwyty umiejscowione w podłodze, pod podłogą oraz na przedniej burcie zapewniają bezpieczny transport różnych rodzajów ładunku (palet, beczek, butli).
Podwozie jest optymalnie zagospodarowane: pojazd może posiadać liczne uchwyty, skrzynie narzędziowe oraz inne rozwiązania ułatwiające codzienną pracę kierowcy, które zwykle na samochodzie się nie mieszczą.
Istnieje możliwość podłączenia do pojazdu lekkich przyczep, np. dłużycowych, zwiększając tym samym możliwości transportowe pojazdu bądź lawetę z mniejszymi maszynami budowlanymi. Takie rozwiązanie to duża oszczędność, bo nie wymaga wysyłania drugiego pojazdu w teren.
Żuraw współpracuje z koszem osobowym, na skrzyni można bezpiecznie zamocować i przewieść dodatkowy osprzęt do żurawia, np. świder do prowadzenia prac wiertniczych.