Uszczelniona skrzynia do transportu mokrej ziemi

Flotę firmy transportowej EURO–TRANS uzupełniają 2 wywrotki  z zabudowami W1CE o zwiększonej objętości i szczelności. Pojazdy zostaną wykorzystane przy pracach ziemnych realizowanych na terenie miasta Warszawa.

EURO-TRANS jest liderem zintegrowanych rozwiązań transportowych dedykowanych branży budowlanej w Polsce. Firma specjalizuje się w transporcie kruszyw, cementu i betonu oraz świadczy usługi wynajmu pomp do betonu, koparek do rozładunku wagonów kolejowych oraz ładowarek kołowych do załadunku kruszyw. Kompleksowy transport ładunków EURO-TRANS realizuje dzięki wysokotonażowym wywrotkom oraz nowoczesnym ciągnikom siodłowym z naczepami samowyładowczymi.

Zabudowa W1CE o objętości 24 m3 to klasyczna skrzynia o prostokątnym przekroju z wysokowytrzymałej stali HARDOX 450. Charakterystyczne pochylenie przedniej burty, po której materiał lekko się ześlizguje, minimalizuje przyleganie lepkiego materiału przy wyładunku. Odpowiednio wyprofilowane naroża zapobiegają przyklejaniu się ładunku. Gumowa uszczelka i specjalne śruby dociskające burtę tylną zapobiegają wyciekaniu mokrego ładunku i brudzeniu nawierzchni drogowej minimalizując ryzyko ewentualnych kar. Zapobieganie zanieczyszczaniu dróg publicznych ma szczególne znaczenie, jeśli pojazd porusza się w obszarze miejskim. Przy tak wysokich burtach, firma EURO – TRANS zdecydowała się na wygodny, zwijany ręcznie z poziomu ziemi system plandekowy Cramaro.