Aktywacja gwarancji i przeglądy okresowe w KH-KIPPER

Mając na uwadze zadowolenie naszych Klientów, na każdy produkt KH-KIPPER udziela minimum rocznej gwarancji. Gwarancję należy aktywować za pomocą formularza znajdującego się w karcie gwarancyjnej produktu lub na naszej stronie internetowej. Kliknij TUTAJ.
Jest to jedyny dokument świadczący o rozpoczęciu okresu eksploatacji.

Dlaczego warto aktywować gwarancję?
✔ ograniczenie niepotrzebnych kosztów
✔ usunięcie awarii przez profesjonalny serwis w jak najkrótszym czasie
✔ dojazd mobilnego serwisu na miejsce awarii
✔ większa niezawodność sprzętu dzięki oryginalnym częściom zamiennym
✔ przypomnienia na telefon o kolejnym terminie przeglądu okresowego przedłużającego gwarancję na kolejne 6 miesięcy.

Niezbędnym warunkiem zachowania gwarancji jest jej aktywacja oraz regularne przeglądy okresowe przedłużające gwarancję na kolejne 6 miesięcy wykonywane przez serwis KH-KIPPER.
Przeglądu można dokonać nie tylko w siedzibie firmy KH-KIPPER. W trosce o Twoją wygodę nasz mobilny serwis dotrze w dowolne miejsce w Polsce. Nasi fachowcy sprawdzą wszystkie kwestie związane z bezpieczeństwem, aby do minimum ograniczyć niepotrzebne przestoje.

Wykorzystaj zimowy okres i zapytaj nasz dział serwisu o ofertę na przegląd okresowy TUTAJ.